Plochy kabel na CNC frezku

Prichy prichy@volny.cz
Pondělí Květen 8 22:04:40 CEST 2006

>No u techto motoru je asi otazka jaky maji "kroutak" zbytecna. Nemyslim,
>ze je to hloupa otazka, ale nikomu nestoji za to, to merit.

No, ja jen abych neutratil 7kilo za neco, co bude jeste horsi....

Napr na tom mym je napajeni 24V, otacky 5500
prikon 140W, moment 0,28Nm
jenze prave kdyz ho prevedu do rychla tak se motor uz silne hreje.
S frezama 0,5 1 a 2 potrebuju docela velky otacky...pricemz
beru tak 0.3mm dural....pak uz bych mohl rusit a nas... sousedy :-)
Ptal jsem se hlavne proto, abych mel predstavu....
Nevim presne otacky, ale teoreticky by meli (v soucasne dobe)
byt kolem 11000 posuv 40mm/min.(vse mam nastaveno
vzhledem k vibracim - hluku..nerikam, ze by neslo pridat)
Presto bych rad vse zvysil...neb udelat neco
vetsiho, tak malou frezou je na kilometry drah :-)

Ale diky za nastineni a uz se tesim, az to rozjedete

Prichy