pagewrite u 24LC256

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Květen 8 21:35:05 CEST 2006

Tak nejak, ale ten zapis trva vetsinou stejne jako u 1B, ta stranka se asi
zapisuje nejak najednou a data se pripravuji do RAM. Jeste je dulezity, ze
ta stranka nemuze zacinat kdekoli, ale je to v podstate kruhovy buffer, kde
se meni treba spodnich 6 bitu (64B stranka) a zbytek je konstantni. Kdyz se
to prezene, tak to zapisuje furt dokolecka a po STOP bitu se aktualni obsah
proste najednou zapise. Mam podezreni, ze pri zapisu 1B se zapisuje taky
cela stranka (predtim nactena) ale to je jen moje spekulace - nevi nekdo?
Melo by to dost vliv na zivotnost...

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of GT5
Sent: Monday, May 08, 2006 9:22 PM
To: HW-news
Subject: Re: pagewrite u 24LC256

omlouvam se,nejak mi to dneska nemysli. Takze to rozebereme
podrobneji... I2c_start , poslu I2c adresu, pak poslu 2 byte pocatecni
eeprom adresy.
pak posilam data pro zapis byte0 , pak cekam ACK, pak hned dalsi byte2
.... az ACK byte63 a pak I2c stop ?

Potom by tedy page zapis mel trvat asi tak 64 * 5ms = 320ms ??

LP

Neee, zapisuje se normalne postupne 64B, kazdy potvrzen ACK a pak se hodi
STOP bit. No a zkousi se dalsi operace, treba cteni, a pamet, dokud nema
hotovo, nepotvrdi prvni byte commandu.