Konstrukce Flashmetru-expozimetru

Pavel Krejci krepa.hw@seznam.cz
Pondělí Květen 8 21:06:27 CEST 2006

Kumulativni mereni je prave pro statickou scenu, kdy je objekt potreba
nasvitit vickrat - naprilkad kvuli vetsi clone na dosazeni vetsi hlouky
ostrosti. Pro storboefekt je v podstate potreba mit tmave pozadi a
spravnou expozici. Protoze se objekt v kazdem zablesku objevi jinde.
Samozrejme pokud je hodne prekryvu, tak se podexponuje...
PK.