Re: Nastavení zvukovky aneb duch v počítači (OT ?)

Hfmcons hfmcons@seznam.cz
Pondělí Květen 8 21:01:19 CEST 2006

V tomto případě má nastaveníé mixéru ovladače SBLive! přednost před
nastavením ve Windows, pokud ale se po startu, nebo někdy během provozu,
spouští ještě nějaký jiný program který využívá zvukovku, bude uchování
nastavení problematické.
S pozdravem
                                Miloš Dašek
----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Monday, May 08, 2006 8:33 PM
Subject: Nastavení zvukovky aneb duch v počítači (OT ?)

Hezký večír,

    když už je řeč o zesilovačích, nepadá prosím někoho, proč se mi mění
nastavení zvukovky ?

    Nastavím si ovladače podle obrázku
http://www.sasa.monty.cz/images/mix/plocha.jpg  a jsem spokojená,
nějakou dobu. A pak se to "samo" změní, tak že oba reproduktory (či
spíše sluchátka) hrají stejně nahlas.

    Je to nějaká bota v systému a nebo je to "vlastnost" ? Ještě jsem
nepřišla na zákonitost, ale časem se to mění. Proč to netuším.

    Asi to dopadne tak, že za zvukovku šoupnu zesilovač pro sluchátka a
tam si to nastavím hardwarově. Zesilovačů jsem našla docela dost, jen
nevím jaký je nejlepší pro mé použití.

    Nějaké nápady ? Díky za odpověď :-)

Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz