Re: Kvalitní dvojitý OZ do předzesilovače pro gramofon.

Kalin.Oleg Kalin.Oleg@seznam.cz
Pondělí Květen 8 21:00:47 CEST 2006

dobry vecer,
neviem, ci sa mi podari to vysvetlit ludskejsie, ale skusim.

"sametovejsi, mekci" - sposobeny skreslenim basovej zlozky, takze
subjektivne je zvuk pre ludske ucho vnimany ako prijemnejsi. zamat, cize
samet patri vseobecne medzi prijemne vnimane materialy, preto tato analogia.
presny neskresleny zvuk spodneho pasma v hudobnej produkcii je vseobecne
povazovany za "tvrdy az agresivny".
k "libivejsimu" skresleniu prispieva hlavne druha a tretia harmonicka
zlozka.
tento jav je vyuzivany v zapojeniach s elektronkami, ktorych zvuk je prave
vdaka tymto zlozkam signalu oblubeny.

sluchatkovy zosilnovac - doporucujem tento
http://web.telecom.cz/macura/sluch.html
postavil som ho s miernymi upravami. so zvukom som spokojny.
trochu diskusie k danej teme
http://www.f-sport.cz/hifi/index.php?action=vthread&forum=11&topic=446&page=
0

OK