Kvalitní dvojitý OZ do předzesilovače pro gramofon.

Pavel Krafcik hwlist@pjk.cz
Pondělí Květen 8 20:14:00 CEST 2006

Koukám, že všechny doporučené OZ stojí do 10Kč (kromě OPA..., to jsem
zíral), tak koupím od každého jeden a zkusím to. Jde mi spíš o
sametovější, měkčí zvuk, protože na deskách mám spíš klasiku.

Pavel Krafčík