Plochy kabel na CNC frezku

RVsoft rvicek@quick.cz
Pondělí Květen 8 19:30:20 CEST 2006

Zdravim,

resil jsem pomerne dlouho jak udelat pohyblive privody k motorum na
posuvech az mi pomohla nahoda.

Kamarad mi dal nejaky plochy kabel, ktery se mi jevi uplne idealni az na
to, ze jej mam jen 5m. Ten kabel je pry tzv. vytahovy. Ma 24 zil
0.75mm^2 v usporadani po sesti oddelenych ctvericich. Je krasne ohebny
tak akorat aby se sam skladal do vedeni z plechu.

Nevite kdo takove kabely prodava?

Jinak je videt na obrazcich (a i jak je pouzit na frezce) zde na tomto
odkazu
http://www.cncnet.info/gallery.php?modul=gallery&akce=galerie_ukaz&galerie_id=10

Zase se na pracech na moji frezce pokrocilo, ale mohu rict, ze tyhle
blbinky jako montaze cidel, mikrospinacu a ruzne uchyty zabiraji mnohem
vic casu nez cela stavba masinky.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info