pagewrite u 24LC256

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Pondělí Květen 8 17:37:37 CEST 2006

Neee, zapisuje se normalne postupne 64B, kazdy potvrzen ACK a pak se hodi
STOP bit. No a zkousi se dalsi operace, treba cteni, a pamet, dokud nema
hotovo, nepotvrdi prvni byte commandu.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of GT5
Sent: Monday, May 08, 2006 4:24 PM
To: HW-news
Subject: Re: pagewrite u 24LC256

Takze pokud chapu spravne... posilam vsech 64Byte (dle datasheetu,
nejsou potvrzeny ACK). Ale az ten posledni je povrzen ACK, tak pote uz
si muz rict ze je zapsano? (resp. nemusim cekat dobu 5-6ms)?

LP.

> mate nekdo zkusenosti s vyuzitim strankoveho zapisu u 24LC256 ?
> lze tak zapsat 64byte. Nikde se neuvadi jake tam maji byt cekaci
> intervaly (obvykle byva pro single zapis 5-6ms). Pisu protoze mi to
> nefunguje , resp. je mi jasne ze mam spatne tohle casovani.

S vyhodou lze vyuzit toho, ze pamet behem zapisu neposila ACK v odpoved
na svoji adresu, jakoby zmizela ze sbernice. Takze v okamziku, kdy se
zase objevi, je stranka zapsana.

J. Hanzal