Nero 7 a Audio CDčka (když už je to dlouhé volno :)) )

Pondělí Květen 8 11:58:03 CEST 2006

Hezký den,

    také jsem na to už přišla. Nové Nero je 7.2.0.4 ale já nejsem
schopná jej stáhnout. Pokaždé to prostě spadne po stažení cca 20-30 MB,
resetuje se modem. Tedy vypadá to stejně, jako když ho síť odhlásí načež
on se začne znovu hlásit na síť. Jenže pokud stahujete přímo z Nera.com
tak je problém. Ta adresa totiž existuje pouze 30 minut a pak se zruší.
Nevím jak to dělají, ale funguje jim to.

 Zatím to vydržím a pak ukecám kamaráda z UJEPu ať mi pomocí univerzitní
sítě pomůže ;-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz