Jak vyzehlit sum napetove reference?

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pondělí Květen 8 11:13:50 CEST 2006

vraciame sa k mojmu povodnemu mailu... Viete 100% co meriate? Ja by som
povedal ze nie. Urobit zosilnovac 1000x a na vystupe merat napatie
(predpokladam osciloskopom?) vam neda ziadne relevantne vysledky.
Este mi unika jedna vec: "Ono je hezke, ze teoreticky exituji odpory s
sumem 0.2ppm/C". Nieco nechapem? Sum sa udava v ppm/°C?
b.