RE: OT: Když je ten prodloužený víkend

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Pondělí Květen 8 08:46:14 CEST 2006

> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Tony Malecky
>
> To jsem nejak nepochopil....
> To jako ze je problem,  odchytit si ktere mac adresy jsou
> povolene, a pak si takovou MAC nastavit? Pokud to ani
> pocitacovy expert neumi, to ja si troufnu tvrdit ze to neni
> vubec zadny problem....
>
> Tony OK1HMA

Dosud jsem si fakt myslel, že MAC adresa je závislá na železe
a tedy ji nelze měnit. Pokud ano, tak je to závažný security
průser a výrobci Wifi by to měly nějak řešit. Já osobně nestojím
o to, aby se někdo přes mě napojoval a wifi je už dost rozšířené
a je z toho vidět, že někdy klasický kabel je _možná_ pohoda.

B.