Jak vyzehlit sum napetove reference?

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Pondělí Květen 8 01:08:52 CEST 2006

Zdravim,

Aha, tak to je safra skok od reference k DAC:).
No tak to by nebylo od veci uvest schema zapojeni...

Takova zjednoduseni v pripade dotazu do konfery se nevyplati, zvlaste pak,
kdyz nejde o krvave tajmenstvi a zdroj referenčního napeti je preci na hony
vzdalen DAC prevodníku :).

Jinak Balu ac na me ted asi nastvany:) ma pravdu, nejdrive je potreba si
ujasnit, zda je to sum a nebo tam proleza ruseni z napajeni, spatnych reseni
zemi digitálních/analogovych. Dal u DAC je myslim vzdy lepsi externi
reference, pokud jde o co nejnizsi sum a teplotni stabilitu, alespon dosud
jsem si vsiml, ze maji ty interni horsi nejen sumove vlastnosti...

S pozdravem,
                Marek Pavlu