Re: [OT] kodovani cestiny (bylo: Nero 7 a Audio CDčka...)

Pondělí Květen 8 00:00:15 CEST 2006

Hezký den,

    já nevím jak ostatním, ale mně chodí pošta dobře od všech lidiček.
Občas se něco zvrtá, ale to je velice vzácné. Používám ThunderBirda. Ale
ani za dob MOE to nebylo jinak. Můj počítač používá kódování WINDOWS-1250

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz
   mobilni mail: sasa.svobodova@vodafonemail.cz - max 120 znaků !!!