Re: [OT] kodovani cestiny (bylo: Nero 7 a Audio CDčka...)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Květen 7 22:52:16 CEST 2006

OT: Ještě někomu se zpráva od Saši zobrazila se špatným kódováním
češtiny? Místo ž a š vidím "a s ocáskem" a "l s háčkem". Koukal jsem
do hlavičky mejlu, je tam "charset ISO-8859-2" stejně jako v jiných
zprávách z konference, které se mi ale zobrazují správně.

Používám Gmail webové rozhraní, tak nevím kde je chyba.

P.K.