RE: OT: Když je ten prodloužený víkend

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Neděle Květen 7 19:09:06 CEST 2006

> Ja bych to neprovedl, neumim to, nechci to umet, nemam to
> zapotrebi, nedelam zadnou trestnou cinnost, nepotrebuji byt
> anonymni, vzdy uvadim sve jmeno, adresu, telefony, fotku,
> rodne cislo...

Já také samozřejmě, že nedělám žádnou trestnou činnost,
ale chci, aby má lokální síť byla zabezpečena,
proto jsem chtěl vědět jak na to a pak následuje
má akce, abych to pokud možno zamezil
a nechtěl jsem nikomu dávat návod, proto
jsem psal, aby jste mi odpověděl soukromě.
Hackeři jsou samozřejmě vždy o krok před námi,
ale alespoň s nimi držet tempo. :-)
Pro pana Novotného, díky za osvětlení.
Moje lokální síť, můj hrad. ;o)

Baron