Nero 7 a Audio CDčka (když už je to dlouhé volno :)) )

Neděle Květen 7 18:46:16 CEST 2006

Hezký den,

   prosím má někdo nějaké rozumné vysvětlení, proč Nero 7 při vytváření
audio CDčka zcela náhodně některou stopu natáhne na přesný dvojnásobek
její délky a vypálí mi tam ticho ? Dělá to u MP3 souborů, uWAV se mi to
ještě nestalo, ale neříkám že to nedělá také. Dříve to nedělalo, dneska ano.
U těch MP3 je to zcela náhodné, čeština v názvu souboru o tom nerozhoduje,
 dokonce dva soubory z jednoho adresáře se zachovají každý jinak. Jeden je v pořádku
 a druhý je dlouhý. Je to vidět hnedka při tvoření kompilace. Ale MP3 soubory
jsou jinak v pořádku, všechny přehrávače je berou tak, jak jsou udělané.

   Zkusila jsem i aktualizaci, měla jsem nero 7.0.1.2 a teďka mám
7.0.1.4. co byla na DVD od Chipu, novější je pro mně nedostupná, protože
mi z nějakého důvodu pokaždé když stáhnu cca 20 - 30 MB spadne
připojení. Ale je vidět že mi to schodí asi operátor (Eurotel) ale proč
to nevím :-(

   Máte nějaký trik co s tím může být ? Nějak nemám vhodný nápad jak na to.

   Děkuji předem a omlouvám se za OT dotaz.

					Saša K. Svobodová

              web: http://www.zdravotnici.cz
     soukromý web: http://www.sasa.zdravotnici.cz

             mail: viky@zdravotnici.cz