Re: Když je ten prodloužený víkend

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Květen 7 18:08:15 CEST 2006

Me to skoro prislo jak kdyby si delal autor puvodniho prizpevku srandu :)
Nicmene , ze by sla podle IP adresy dohledat primo fyzicka osoba :) to neni
tak jednoduche minimalne u tech co se skryvaji za nejakou spolecnou IP
adresou. Nas provider ma na nekolik troufam si rici stovek mozna tisic lidi
dve tri IP adresy takze predpokladam , ze kdyby to chtel nekdo hledat dal
musel by mit nejaky logy providera. A co takove komunitni site atd...A dnes
uz neni nic lehciho nez vzit notebook sednout na lavicku nekde v parku
sosnout par siti a pripojit se k nim . Potom uz je asi anonymita temer
jistotou.

snehulak