T2117 obsluzi spolahlivo BTA40?

JMD jmd@szm.sk
Neděle Květen 7 16:30:48 CEST 2006

Dnes som sa pohral so zapojenim adal som si od Danharda poradit, za co mu dakujem. Nizsie prikladam obrazky sch apcb. PCB bude umiestnene do drazky chladica, azneho pojdu len tenke vodice na masivnu svorkovnicu (mozno „cokoladu“) atriak prepojeny so svorkovnicou. Mam vtej drazke chladica malo miesta, dufam ze to vyjde aj so zapuzdrenim. Zataz bude 5,5kW prietokovy ohrievac vody.
Slnko nam tu moc nesvieti tak shotovym PCB musim pockat. Bol by som rad, ak by niekoho napadla uzitocna myslienka, ako to vylepsit, ci napravit nejaku chybu co som si doteraz nevsimol. Dakujem vopred.

http://www.jmd.szm.sk/Audio/Amplifier/U217_sch.PNG
http://www.jmd.szm.sk/Audio/Amplifier/U217_pcb.PNG

Vela zdaru,

spozdravom Bohdan.