RE: zisk antény notebooku

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Neděle Květen 7 16:28:37 CEST 2006

Zdravim,

Sorry Balu, sice tusim, ze Ti tahle sorta lidi pekne pije krev, ale to
nezavre "hubu" mne, ani nikomu dalsimu:).

Nikdo Te nenuti vratit metaly, ale rekni uprimne, zda bys pouzil tuto vetu,
"vysielam do eteru", ve sve praci doktorske, diplomove?

Ja myslim a tedy i vim, ze ne! :)

Mne to proste vadi, je to nesmysl a ze jich na tomhle (opravdu velmi jemne
receno)podobanym Svete je poradne mnozstvi!

Jinak ja nejsu citlivej na slovicko "eter" a nebo i jina slovicka, ale jsem
citlivej na nesmysly! A to nejen u druhych, ale klidne i u sebe samotneho,
takze kdyz mi nekdo najde nesmysl v tom, co rikam, pisu, delam, tak
dotycneho nebudu nutit stat na usich a mavat pipikem nebo direktivne
zakazovat hovorit, ale ma-li pravdu, tak sklopim usi a zaridim napravu:).

S pozdravem,
                Marek Pavlu