Re: zisk antény notebooku

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Neděle Květen 7 12:41:16 CEST 2006

Ja teda nevim kde se s tim notasem chce chytat, ale dle mych chabych
zkusenosti je vsesmerovka typu pendrek nanic a yagina nebo panelovka,
ktery maj obe pomerne velkej vyzarovaci uhel, na tom prej nejsou o moc
lip. Vsesmerovka je dobra tak na to rychle procmuchat okoli, co je v
blizkosti za dostupny site. Na seriozni praci je nejlepsi neco
takovyho:

http://www.lan-shop.cz/bezdratove-site/andrew/9268

P.K.