Re[2]: zisk antény notebooku

Ales Filip konference2@centrum.cz
Neděle Květen 7 12:31:45 CEST 2006

Hello quasimodo,

Ne, blbě jsem to napsal. Je to obráceně. Chce k notebooku připojit
kabelem AP s anténou, a přes to se připojovat k internetu.

neděle, 7. května 2006, you wrote:

q> Ja to pochopil,tak ze net ma,ale chce pokryt byt,popripade dům a
q> zahradku.volil bych 8,5dB vsesmerovku.pokud to bude jen byt a není nejaky
q> obrovsky,tak bude stacit ten 2dB pendrek co na ap je.

q> Quasimodo

q> ICQ:104722051
q> MSN:gsi@seznam.cz
q> mailto:quasimodoq@gmail.com