Nahrada proudove diody?

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Pátek Květen 5 15:52:43 CEST 2006

Jesti to ja ctu dobre tak tazatel pise {0,50>, coz rika,
ze U > 0V a U <= 50V.
Matematicky
(a,b> ~ { x je realne cislo | a<x<=b; }

O heliu tu není ani slovo, dokonce bych rekl, ze tazatel podobnou poznamku
očekával :-)

P.N.

>Ja jsem spis prekvapen pozadovanym napetovim rozsahem. Jestli dobre
chapu dotaz, je pozadovana funkcnost uz od 0V a to zavani tekutym
heliem. :)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz

--
Danhard napsal:

> Vhodnym N J-FETem se spojenym G-S, pro snizeni proudu odpor do privodu S.
> S temi 100mA jste si jistej ?

> Danhard
> *********

> Cim nahradit tuto u nas prakticky se nevyskytujici soucastku?

> V zarizeni odesli dve jedna 10 a druha 100mA

> V podstate mi jde o nejaky zdroj proudu nezavisly na napeti v
rozsahu (0,50V>> postaveny s co nejmene soucastkami na co nejmensi