IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

Blue Barons blue.barons@gmail.com
Pátek Květen 5 11:40:48 CEST 2006

> Pred casom som si chcel nainstalovat Skype, ze pokecam s
> kamaratom, ktoreho som 5r nevidel. Pocas instalacie ma
> K*e*r*i*o personal firewall min 20x upozornil na odchodzie
> spojenia instalatora Skype na rozne IP na viacerych portoch.
> Tak som to ani nedointaloval, taky program nechcem.
>
> miro

To je naprosto přesně napsáno, stejná zkušenost.
Jo a hafo lidí má jen FireWall z Windows XP nebo
vůbec a je fakt zajímavé sledovat jak některé
programy "ožijí" jak zdetekují připojení k Inetu.
Zda férově nebo ne, to nedokážu posoudit.
Podobné zkušenosti mám i s RSS čtečkami,
také se to někdy připojuje kam by nemělo,
nebo nemuselo, už RSS nepoužívám.
Doporučuji z http://www.sysinternals.com/Utilities/TcpView.html
a člověk někdy jen zírá.

B.