IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Květen 5 10:39:06 CEST 2006

Jestli nebude spatne pripojeni k netu - taky jsem nedavno zkousel
Skype a protistrana nas slysela dobre, ale my jsme slyseli kazdy druhy
slovo, jako kdyz vypadava signal na mobilu. Mam ADSL 512/128 (doufam),
tak predpokladam ze to bylo jejich mizernym bezdratem.

(Jinak mam AthlonXP 2500 a voni taky nemaj zadnou sunku).

P.K.