[OT] MS Outlook 2003 + problem s cestinou?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Květen 5 09:39:08 CEST 2006

Neinstaloval jste nejaky program, ktery prepsal fonty? Typ fontu
zjistite docela snadno. Staci printscreenem tipnout obrazovku, vlozit ji
do nejakeho grafickeho editoru a vlozit do obrazku tech par beznych
fontu co windows pouzivaji a porovnat (treba primo presunout vlozeny
text na misto, kde je font na obrazku jestli se prekryvaji). Do peti
minut to budete vedet. Akorat pri vkladani fontu v grafickem editoru
pozor na volbu antialias, tu je potreba ve vetsine pripadu vypnout.