transparentni zalevaci hmota - doporucte prosim.

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Čtvrtek Květen 4 19:28:17 CEST 2006

No je to tvrde a velmi pruhledne...snad jedine se to blizi tomu plexi. Ale
 je videt ze je to tam nality pac to malounko vyvzlinalo okolo kraju...na
tech lampickach co mam to vytvorilo krasnou trasnparentni kryci vrstvu.
Koupil jsem to loni na jare, takze na to uz rok prsi a je to porad beze
zmeny stejne dobre.
 Mimochodem ty lonsky lampicky maj ty sol. clanky z monokrystalickeho
materialu. Letos jsem vsude uz videl jen samy amorfni smejd :/.