transparentni zalevaci hmota - doporucte prosim.

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Květen 4 17:45:38 CEST 2006

 4.5.2006, 17:39:03

Veci ktere vam cpou v ruznych xmaxech jsou obvykle pachany v PRC, tedy
jsou spise levne nez dobre.
Nevim jaka hnota je na lampickach ale typuji takto:
 Je-li to měkké => silikon
 je-li to tvrde => epoxid, polyester, mozna i polymetakrylat(plexisklo)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz