IP telefonia, otazky zaciatocnika :-)

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Čtvrtek Květen 4 12:57:55 CEST 2006

U nas je napr. firma, ktera umi VoIP i ven mimo jeji sit a do zahranici,
takze to plne nahradi pevnou (dostane samozrejme i pozemni tel. cislo).
Pausal je cca 50Kc (pokud tuto castku provolate tak 0), ceny za volani
minimalni. Dalsi moznosti je napr. router Vigor, ktery umi VoIP, takze
kdyz mate dva proti sobe (nebo vice), staci obycejny telefon, pripadne
to rovnou napojit do ustredny a mate to zadarmo (v ramci pausalu za
internet). Funguje to spolehlive i pri vytizeni linky (QoS).