VHDL & UART

Marek Pavlu pavlu@HWserver.cz
Středa Květen 3 20:25:39 CEST 2006

Zdravim,

Pokusil jsem se sehnat nejaky kod UARTu ve VHDL.
Nasel jsem něco u Xilinxaku, ale xapp341, no jo, ale ten jejich popis je tak
kusy, ze se mi zatim povedlo rozchodit jen vysilac pro vysilani jednoho
znaku, cca 33makrocel v 9536, dneska mi dosly 9572, tak jsem se pokusil to
upravit na posilani serie znaku, ale vsledek je prachmizerny. Xilinx v tom
xapp341 nektere signaly vunec nepopsal:(.

Nemate někdo zkusenosti s timto kodem uartu nebo nějakým jinym malym, milym,
lehce použitelným kodem pro uart?

Asi by je zabilo, kdyby popsali vsechny signaly a udelali ukazkovy
priklad:(.

S pozdravem,
                Marek Pavlu

  _____

avast! Antivirus <http://www.avast.com>  : Odchozi zprava cista.

Virova databaze (VPS): 0618-1, 03.05.2006
Testovano: 3.5.2006 20:25:39