RE: OT: Zapojení telefonu

Jan Novák jnjn@seznam.cz
Středa Květen 3 20:05:00 CEST 2006

	Zapojeno, vyzkoušeno, funguje. Takhle se na ten Telecom musí :-)

mp

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz]On
Behalf Of Petr Zahradnik
Sent: Saturday, April 29, 2006 12:15 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: Zapojení telefonu

Puvodni zprava ze dne 29.4.2006:

> Můj problém je v tom, že bych rád připojil jeden ze stávajících
> telefonů paralelně ke Skype. Tzn. dráty z ISDN modemu i USB boxu do
> stejného telefonu.

Jak muzes tohle pripojit paralelne? To prece absolutne neni mozne,
vzdyt fritz se chova jako ustredna, ten box se chova jako ustredna,
tak to prece nemuzes spojit do jednoho telefonu.

LINE z boxu do FRITZe misto telefonu a telefon do PHONE boxu, tj.
takhle, ne?

telefon ----- box ----- fritz

Ten box je delany na to, aby sis na telefonu prepinal, jestli chces
volat pres skype nebo pres pevnou linku.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz