Jak se resi tento obvod?

Kalina Miroslav Miroslav.Kalina@pvt.cz
Středa Květen 3 12:01:57 CEST 2006

Hmmm, mně to vyšlo jinak - vyšlo mi 2.316185 V oproti potenciálu 0V...:-(
Něco je špatně..
M.Kalina

-----Original Message-----
From: Tomáš Hamouz [mailto:hamouz@alsoft.cz]
Sent: Wednesday, May 03, 2006 11:59 AM
To: HW-news
Subject: Re: Jak se resi tento obvod?

zvc> Omlouvam se za trivialni odtaz, ale bud mi neco unika nebo mam
zvc> mezery v teoretickem vzdelani a nebo muj simulacni software proste
zvc> rika kraviny, protoze se nejak nemuzeme shodnout na vysledku.

zvc> Jak by se resil obvod viz priloha a jake napeti je na vystupu OZ.

1) nahrada delice nahradnim zdrojem a vnitrnim odporem
   (vyslo mi 1,56V a 9,74kOhm)

2) spocitat zesileni OZ  (0,476)

3) prevest napeti delice na vztaznou hodnotu +3V
   (-1,44V)

4) spocitat vystupni napeti vzhledem ke vztazne hodnote
   (+0,685)

5) prevest vystupni napeti na vztazny potenciál 0V
   (3.685V)

Tiskove chyby vyhrazeny :-)

Tomas