OT - tiskarna

Ales Filip konference2@centrum.cz
Úterý Květen 2 21:20:35 CEST 2006

Hello Bedrisek,

úterý, 2. května 2006, you wrote:

> [...]
B> jineho vymenitelneho materialu( ktery tvori v podstate pul tiskarny) tam je
B> takovy olejovy valecek u zapekaci jednotky. Struce popisu: valecek asi 3 cm
B> v prumeru, sirka asi 20 com. vypada to jako nejaky papir navinuty na tycce,
B> navrchu to je potazeny tenkou folii, na omak mekke a mastne. Za chvili to
B> bude chtit vymenit, a tak mne napadlo, neslel by ten valecek napustit obyc
B> silikonovym olejem ze spreje ? Cely ten valecek je umisten v pouzdru
B> opatrenem tepelnou izolaci, takze asi je vystaven trvale provozni teplote.

Olej to vydrží, ale nevydrží to dlouho zapékací válec v peci. Ten
váleček nejen, že na tom zapékacím válci vytváří olejový film, ale
také z něho stírá toner, který se na něj nalepil. Po čase (cca 20000
kopiích) je zalepený tak, že přestane stírat. Toner zůstává na válci,
a větší vrstva zničí jeho teflonový povrch. Takže vyměnit.

B> 3. Tiskne zlute tecky. tvori se tyto v tiskarne nebo uz v PC? (pouziva
B> ZjStream, na ktery jsem nenasel prohlizec.) Pri vyndane desce kontroleru
B> tiskne testovaci obrazec, ovsem bez tecek.

To je výrobní číslo kopírky. Na ministerstvu vnitra mají seznam
barevných kopírek s výrobníma číslama, a díky tomu jsou potom schopni
dohledat toho, kdo na tom tiskne falešné dokumenty a peníze.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic