OT - tiskarna

Bedrisek bedrisek_hwnews@centrum.cz
Úterý Květen 2 15:39:49 CEST 2006

Mam tiskarnu m***lta m*a*g*c*o*l*o*r d*e*s*k*l*a*s*e*r 2200. Kromne hromady
jineho vymenitelneho materialu( ktery tvori v podstate pul tiskarny) tam je
takovy olejovy valecek u zapekaci jednotky. Struce popisu: valecek asi 3 cm
v prumeru, sirka asi 20 com. vypada to jako nejaky papir navinuty na tycce,
navrchu to je potazeny tenkou folii, na omak mekke a mastne. Za chvili to
bude chtit vymenit, a tak mne napadlo, neslel by ten valecek napustit obyc
silikonovym olejem ze spreje ? Cely ten valecek je umisten v pouzdru
opatrenem tepelnou izolaci, takze asi je vystaven trvale provozni teplote.
Vydrzi to ten olej?

Jen tak mimochodem
1. Tiskarna ma v sobe 93c56 na male skryte desticce, asi to slouzi k
uchovavani poctu vytisku. po odpojeni hlasi chybu pocitadla. Da se z toho
zjistit vice nez jen celkovy pocet vytisku pripadne upravit hodnoty?

2. Na ridici desce je konektor DEBUG, vedle toho svab ttl/rs232. po
pripojeni k COM to posila nejake udaje, pri zkratovani jumperu DIAG to
provadi selftest pameti. Nahodne jsem na linku poslal 0x02 a vyvalila se
nabidka "CE-VIEW version 2.3, 1 June 1989"  co to je, pripadne co umi?

3. Tiskne zlute tecky. tvori se tyto v tiskarne nebo uz v PC? (pouziva
ZjStream, na ktery jsem nenasel prohlizec.) Pri vyndane desce kontroleru
tiskne testovaci obrazec, ovsem bez tecek.

O vyse uvedenem bohuzel servisni manual mlci. poradi nekdo?

Bedrisek