MECH - antikorozni ochrana

hwnews.martin.vorel@arms.cz hwnews.martin.vorel@arms.cz
Úterý Květen 2 13:41:04 CEST 2006

Ja osobne vsechny stroje trosku poprasim konkorem ve spreji a rozetru
mekkym cistym papirem.
Lidi na konkor dost nadavaj (imho jen jakesi dogma) ale dam maly priklad:
Provozuji hiostoricky serm tudiz mam spoustu zeleznych nenatrenych ploch
(mec,kyrys,krouzkove kosile,helmy) Vse je uskladneno v pomerne vlhkem
spatne vetranem prostoru (odhadem tak 80% vhkost). Pokud kyrys vylestim
silikonovou pastou Silichrom do krasne ciste oceli a pak prestriknu
konkorem ktery peclive onim papirem rozetru po cele plose, tak kyrys i za
dva roky vypada uplne stejne krasne zelezne, ani stopa koroze. Hlavne na
nej nesmi nikdo sahnout..pak se v tom miste koroze spusti behem par tydnu.
Jinak ta voskova ochrana je hodne dobra (kolega ma jakousi udelanou pastu
ze vceliho vosku a jeste neceho) ...ale chce to vedet co s cim michat...ja
to nevim..proto pouzivam silichrom+konkor.
O antikorozni receptech se doctete v oblibene knizce> Technicky receptar.
(nedavno byla reedice)
M.