Re[4]: Drát v ionizátoru

Ales Filip konference3@centrum.cz
Úterý Květen 2 09:22:18 CEST 2006

Hello Sula,

Ta tloušťka se mi také nezdá. Tenké je to hodně, a když se toho kousek odmotá,
tak se to zkroutí a zauzluje :-) Není to žádná legrace to do korony v kopírce
natáhnout. Řekl bych, že to má spíš tak 3um. Kolik toho potřebujete? Jinou
tloušťku nemám.

--

Ales Filip      ICQ:64650313
Kutna Hora    Czech Republic