MECH - antikorozni ochrana

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Úterý Květen 2 09:07:31 CEST 2006

Videl jsem kdesi prodavat konzervacni vosky. Je to v lahvicce nebo ve
spreji naredene nejakym redidlem a po vypareni zustava nelepivy
nespinici film.

Pak jeste babska rada: soucastku namydlit a oplachnout velmi zredenou
kyselinou, treba fosforecnou. Ale nevim co tam zustane (nejspis nejake
mastne kyseliny) ani co to doopravdy udela se zelezem. Pro jistotu
tomu neverim a sve stroje vydatne zalevam mineralnim olejem
(neaditivovanym aby nesmrdel).

Ales Prochaska