[OT]Obohacovani uranu, jaderne technologie a tak?

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Květen 1 18:17:38 CEST 2006

Mám obavy, že reaktory JETE a JEDU nedokáží produkovat vhodné prvky pro
výrobu bomb. Tuhle technologii si Rusové nechávali sami pro sebe a žádná
země Varšavské smlouvy takovou jadernou elektrárnu neměla. Jen tak pro
zajímavost třeba Černobyl zrovna pro výrobu bomb sloužil, denně se tam
vyměňovaly palivové tyče...

Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death