Coz takhle napsat predmet...

marver@centrum.cz marver@centrum.cz
Pondělí Květen 1 10:26:02 CEST 2006

Dobry den,

rekl bych ze problem bude spis nekde jinde nez ve stineni, pac jsem UTPcko zkousel v prostorach rodineho domku na vesnici, cili v prostredi bez prumysloveho ruseni. Nasazeni zarizeni je v  podobnych prostorech, cili zadna fabrika.

Jsem z Ceske republiky :-) Ne nedelam si srandu, ale firma pro kterou pracuji, provozuje mimo jine i narodni autodopravu, cili neni kdekoliv problem.

Honza Matuska