OT: Tmel na drevo

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Pondělí Květen 1 00:26:33 CEST 2006

Pouzivam tmeliace lepidlo v tube 125g, vola sa "MONTAGEKIT" od firmy
BISON. Kupil som ho na radu predavaca vo faboch-lakoch. Pytal som si
presne tmel na drevo. Je to taky maglajs, ako klasicke lepidlo, schne
24h, ale po vytvrdeni vytvori pomerne pevnu hmotu - pevnost
porovnatelna s drevom. V pripade poreby sa da odstranit (technickym)
benzinom.
V drevenom rame okna sa mi vytrhla aj s trieskami ta samorezna sruba do
vnutorneho ramu s vonkajsim zavitom a dierou so zavitom, do ktoreho sa
zakruca ta dlha sruba, ktorou su zosrubovane okna. Tymto tmelom-lepom
to zase drzi ako ma.

miro