GSM 'paralelka'

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 31 22:42:05 CEST 2006

V kazdem pripade, uz asi 4 roky bezne prepinam klon - origos, pkud
zapomenu fen doma a to je minimalne 5x do mesice.
Dodnes vse OK, nikdo nevolal, neptal se atd....

>Ja myslim ze, ne ono kdyz zapnu klon, a original, ktery je 30km doma,
>zrovna pred chvili komunikoval, tak je to dost napovazenou, ze jsem
>za minutu, premistil o 30Km.

....a proc ?? 30km neni zadny problem,  myslim, ze handover muze byt i
ze vzdalenejsi BTS-ky . Teoreticky az 140km, max. dosah BTS je 35km.
Takze jako  kdyz prejdu z kraje jednedo kraje druhe. Ja mam treba na mem
jednom telefonu naladenou natvrdo jednu bts-ku vzdalenou od bydliste cca
18 km. Pokud  se prilepim na nejakou mistni je to taky "hopanec"

> Piloty stihacek to zrejme omlouva.
>Dalsi vec, zapnu klon, ktery se prihlasi, original nekomunikuje a
>pochvili se probere

uz se neprobere.....vyzkouseno, i kdyz vypnete ten druhy prihlaseny ,
tenhle uz  je  mrtvola....dokud ho nevypnete a nezapnete. Zvenci s
vzbudit neda.
A volat lze pouze 112.

> a zacne komunikovat original to se operatorovi
>taky asi nebude moct libit.

Jedine co se operatorovi muze "nezdat" je tak rychle prepnuti stejneho
IMSI ( cisla ) ale s jinym zelezem ( tedy IMEI )
Nastesti oba moje telefony maji stejne IMEI   :-) ( mimochodem tahle
"nahoda" je nekde ve svete trestny cin )

Ale zduvodnit se to take da:
Z beziciho fenu mi vypadla baterka,rozbila se vzal jsem SIM prendal do
jineho fenu, vybehnul za ves a zapnul jiny fen.
A takhle se mi to stava tak 5x do tydne.....a nekdy jeste  casteji. :-)