GSM 'paralelka'

Bitovod hw@prelude.cz
Pátek Březen 31 22:14:45 CEST 2006

Jeden "preskok" je v toleranci, na vlastni oci jsem pokus o prihlaseni jedne
SIMky sedmnactkrat (!!!) ze sedmnacti ruznych mist CR (ale je to uz asi osm
let zpatky). To pak bylo na oddeleni "Fraud detection" docela veselo :)

Pavel

----- Original Message -----
From: "Zdenek Aster" <zdenek.aster@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 31, 2006 10:07 PM
Subject: Re: GSM 'paralelka'

Ja myslim ze, ne ono kdyz zapnu klon, a original, ktery je 30km doma,
zrovna pred chvili komunikoval, tak je to dost napovazenou, ze jsem
za minutu, premistil o 30Km. Piloty stihacek to zrejme omlouva.
Dalsi vec, zapnu klon, ktery se prihlasi, original nekomunikuje a
pochvili se probere a zacne komunikovat original to se operatorovi
taky asi nebude moct libit.

Zdenek Aster