GSM 'paralelka'

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 31 21:43:00 CEST 2006

Kdyz vypnete telefon normalnim tlacitkem pro vypnuti, telefon
zakomunikuje s BTS ( centrem) a odhlasi  se. Ustredna pak vi, ze je fen
off .
Pokud ho vypnete tak, ze vyndate baterku, tak ten fen nestaci vyslat
jediny bit o tom ze se vypina a BTS/ ustredna stale ma za to, ze je na siti.
Jak by to take jinak sit zjistila, pokud to fen sam na sebe nebonzne... :-)
Sice po nejakem case ( nevim , jaky je timeout)  si na fen pingne a kdyz
zjisti, ze se neozyva, nasava stav, jako pri vypnuti tlacitkem.