Stmivac zarivky - nechapu

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Březen 31 21:18:30 CEST 2006

ted bys asi mel odpocivat a ne namahat se u kompu !!!

... ale jsi spravnej technik, musis vedet i to, z jakeho materialu je
rakev udelana ....

S pozdravem
    ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

WWW.ELEKTRONIKA.CZ

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RVsoft
Sent: Friday, March 31, 2006 9:06 PM
To: HWnews
Subject: Stmivac zarivky - nechapu

Dnes jsem si udelal trochu neplanovany vylet litackou do nemocnice :-( a

kdyz jsem tam tak lezel pod tema zarivkama tak prisla sestra, ze mi to
svetlo ztlumi, aby mi to nesvitilo do oci. Rikal jsem si, ze to prepne
treba na polovinu. Prdlajs! Stahla to plynule z maxima do stavu, ze to
zarivka jen zhnula - vicemene tak, ze bylo videt ze sviti, ale svetlo
nevydavala. Pak mi malinko pridala takze to svitilo odhadem tak na 20% a

za tu dobu co jsem tam lezel (skoro tri hodiny) to svitilo naprosto
klidne bez nejakeho blikani a podobnych efektu.

Myslel jsem ze neco takoveho neni ani mozne u zarivky (jinak co jsem
mohl videt tak to byla Tesla Holesovice takze zadnej special). Jedine co

men napada je nejaky zpusob PWM, ale nevim zda by to ty vlakna ustaly -
i kdyz ten vyboj nejakou dobu ustava takze asi na zapaleni neni treba
takova energie.

RadekCX