GSM 'paralelka'

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Březen 31 20:02:47 CEST 2006

Petr Zahradnik napsal(a):

>Puvodni zprava ze dne 31.3.2006:

>Vsak ja nechci klonovat, ja chci to Duo od Eurotelu, to naklonuji oni
>sami.
>Nenaklonuji, jsou to ruzne karty s ruznymi IMSI a na ustredne jsou k nim prirazena stejna numera.

Jinak mam naklonovanou kartu od xxxxxxxxxxx  a uz nesciselnekrat jsem
nechal klon zapnuty a spustil original a nikdy nebyl od operatora zadny
postih ani problem.
Pokud totiz  telefon vypnete tak, ze z nej vyndate baterku  a nasledne
zapnete, je to stajna vec, jako kdyz  spustite paralelne klon.....

Takze reseni pro Vas : sehnat starsi klonovatelnou kartu, udelat
klon......normalne pouzivat a basta!