Rozriznuty kodan

Serych@panska.cz Serych@panska.cz
Pátek Březen 31 19:28:31 CEST 2006

Mel bych tu pri patku jeden dotaz z kategorie: "Vse co chcete vedet a bali
jste se zeptat..." :-)

Uz nekolikrat jsem v ruznych zarizenich (naposledy vcera pri vytazeni
nefunkcni sitovky z PeCky) narazil na soucastku, ktera vypada jako buclaty
keramicky kondenzator (tahle ma pod sebou i napis C24) ale je tak do pulky
nariznuta tenkym ostrym rezem (odhaduji to na nejake laserove rezani).

Nevite nekdo, co to je a k cemu to je?
Napadlo me nejake trimovani kapacity, ale vzhledem k tomu, ze C ma linearni
zavislost na plose, keramiky maji tolerance bezne 5 a vice % a ten rez ubira
z plochy kodanu jen minimalne, tak se mi to nezda.
Prilozeny obrazek je tahle soucastka na sitove karte s RTL 8139, v blizkosti
trafa u TP konektoru a jeji jeden konec je zapojen na zem.

Diky za pouceni

Jakub Serych