Grafika do PC

Ing. Karel Matějíček matejicek@iol.cz
Pátek Březen 31 17:45:45 CEST 2006

Monitor už mám téměř jistě vybraný.  Fujitsu - Siemens P19-2 se zdá podle ohlasů super.

Nikdo ho zatím nepohaněl. Dokonce na stránkách zabývajících se grafikou ho dost vychválili.

A Cybex dokonce zaručuje možnost výměny i při jednom vadném bodu. Stále ale váhám

s procesorem. Zaujal mě dvoujádrový Intel D 805 za necelé 4 k. Podle Computeru se dá

dobře přetaktovat. Nemám ale s intelem žádné zkušenosti. Nevíte o něm něco?

A také absolutně nevím jaká základovka by se k němu hodila. Poraďte. Grafiku jsem vybral

 tak nějak od oka MSI MS-NX6600LE TD256E ,DDR/128b,PCI-Express. Nemáte s ní

někdo špatné zkušenosti?