Lantronix XPort problem - vlatni SW

pyrin pyrin@volny.cz
Pátek Březen 31 16:45:30 CEST 2006

Dobry den,
kdyz se tu rozjel XPORT, tak mam nasledujici problem:

Napisu si vlastni SW, prelozim (mam XPT-03), bez problemu aktualizuju.
SW dela to, ze se pokousi periodicky sestavit TCP spojeni na danou IP a PORT
nejakeho serveru. Tam mi bezi na zkousku treba HERCULES terminal.
Kdyz je Hercules v rezimu server a nasloucha, tak je vse bez problemu. Dojde
ke spojeni a xport mi potom kazdych 30s posle svoji identifikaci. Jinak se
to tvari jako tunel. Co prijde pres ETH, vyleze na RS a opacne.
Pokud je to tedy spojeny, tak se do xportu dostanu bez problemu pres telnet
a mohu konfigurovat jeho parametry.
Pokud to ale nebude zakonekteny na server, tak xport periodicky posle tusim
9 zadosti, pak ceka 20s a znovu se pokousi konektit. Porad dokola. A zde je
problem s pristupem pres telnet. Nekdy se stane, ze xport v telnetovym
pristupu vytuhne, respektive xport bezi dal, ale vytuhne ten telnet. Je
zajimavy, ze vychazim z originalnich prikladu z vyvojovyho prostredi a s
priklady to chodi bez problemu. Proto jsem sel cestou, ze jsem to psal znovu
resp. pridaval radky kodu do originalniho prikladu a co se stalo: najednou
to slo opet bez problemu prelozit a po nahrani a nekonektovani se to v
telnetu nekousalo. Pak jsem delal jeste nejake upravy v sw a najednou se to
zase zacalo kousat.
Kde je zakopan pes ?
pyrin