Hotovy modul NF zosilnovaca, 50V/5A

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Březen 31 14:48:50 CEST 2006

nabidka je, staci si to zadat do googlu. Islo skor o moju pohodlnost,
resp. o to ze tato uloha nie je hodna toho aby som stravil tri dni
hladanim vhodneho dodavatela. Potrebujem ten zosilnovac pouzit len ako
vykonovy operak, ktory dokaze napajat cievku prudom do 5A pri napati do
50V. Objednam zo zdroja ktory mi niekto doporuci na zaklade dobrych
skusenosti, zapojim do siete, pripojim vstup a vystup a uz o tom nepocujem.
b.