Lantronix XPort problem - neni na siti

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Březen 31 08:44:10 CEST 2006

Dobrý den,

tak jsem to probral s kolegou a ze záznamů jsme zjistili, že podobné chování
je celkem "častá" závada. (Relativně, z 1588 Xportů, prodaných a použitých,
to udělali 3, alespoň co víme). Nepodařilo se nám je nijak rozchodit a náš
dodavatel je bez problémů vyměnil za jiné.

Z verze firmware usuzuji, že máte Xport s R na konci, je to tak ? To mě tedy
mrzí, protože proti starší verzi jsou tam nějaké chybičky odstraněné, tak
jsem se těšil, že u Lantronixu odstranili i tohle. No zatím se asi
nezadařilo...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: "Ivo Strasil" <istrasil@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, March 31, 2006 3:44 AM
Subject: Re: Lantronix XPort problem - neni na siti

>A soft ho nevidi na tom ethernetu? Neodpovida na broadcasty? Neni
>treba spatna MAC adresa, jina IP adresa apod.? Me se tuhle stalo, ze
>hajzlik se nejak zblaznil a prepsala se MAC adresa a byla uplne jina
>nez na samolepce, mohla se prepsat konfiguracni flash, mozna tam je
>nejaky binec...

Takhle - vypada to, ze vubec nebezi ani linkova/fyzicka vrstva, neni nosna
- kontrolky na hubu/switchi/sitove karte na PC (uz jsem zkousel kdeco)
se nerozsviti. IP adresa je nastavena spravne (konfig. po RS-232), MAC
adresu ukazuje konfig. po RS-232 taky ve shode se stitkem. Deviceinstaller
pochopitelne neukaze nic, proste nic nenajde (kdyz to propojim primo se
sitovou kartou, skonci primo na necem ve smyslu "nelze najit sit", proste
jako kdybych TP kabel vubec do XPortu nepripojil.

Ivos