GSM 'paralelka'

Pátek Březen 31 07:41:44 CEST 2006

Hezký den,

    nevím jak u T-mobilu, ale Eurotel mi to přímo nabízel. Mám jednu
jejich SIMku a ta je v modemu pro internet. Prodavač mi nabízel druhou
SIMku do telefonu. Funguje to pak tak, že obě mají stejné telefonní
číslo a ta co se přihlásí jako poslední, vypnu tu již aktivní. Čili když
budu mít aktivní modem a zapnu telefon, modem "spadne" a obráceně.
Zkušenost ale nemám, SIMku od Eurotelu mám jen na internetu protože na
volání mám lepšího operátora :-)

					Saša K. Svobodová

            web: http://www.sasa.monty.cz

           mail: sasa.svobodova@centrum.cz